مولدسازی دارایی‌های دولت باید در مسیر نیازمندی مردمی قرار گیرد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مولدسازی دارایی‌های دولت باید در مسیر نیازمندی مردمی قرار گیرد،گفت: باید امکان بهره روی بیشتر از مولدسازی دارایی های دولت فراهم شود.

به گزارش صدای بورس،سید سلمان ذاکر با اشاره به مسیر صحبیح مولدسازی دارایی‌ها دولت و وضعیت فعلی آن،گفت: باید امکان بهره روی بیشتر از مولدسازی دارایی های دولت فراهم شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مولدسازی دارایی‌های دولت باید در مسیر نیازمندی مردمی قرار گیرد، بیان کرد:این موضوع قدم اول است لذا وقتی ما براساس نیاز منطقه‌ای دست به مولد سازی می زنیم حتما مسیر را درست انتخاب کرده و به هدف زده‌ایم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتما زمانی که در منطقه ای بیمارستانی وجود ندارد و وزارت بهداشت می کوشد اموال خود را به فروش رسانده و در آن منطقه بیمارستان بسازد، مسیر مولدسازی تاثیرگذار خواهد شد.بنابراین مولدسازی دارایی‌های دولت عمدتا باید صرف امور مناطق مورد نیاز قرار گیرد و این اولین قدم است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دومین اقدام باید دارایی‌ها دولت حائز ارزش افزوده شود، تاکید کرد: اگر قرار است دارایی دولت در قالب زمینی تبدیل به بیمارستان شود،باید از آن بیمارستان درآمد زایی داشته باشیم و به عنوان مثال توریست درمانی را رونق دهیم. چراکه حتما این مسئله ارزش افزوده ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در گام سوم نباید دارایی‌های دولت را به ثمن بخس بگذاریم، ادامه داد: باید قدر منابع و دارایی‌های دولت را بدانیم نه اینکه هرجور که شده این منابع را هزینه کنیم.

منبع: خانه ملت

کد خبر 484228

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • فرمول جدید پرداخت یارانه‌ها اعلام شد

    فرمول جدید پرداخت یارانه‌ها اعلام شد

    مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی دریافت اطلاعات تکمیلی مردم نظیر داده‌های ثبتی ملک را موجب دهک بندی عادلانه‌تر و ارائه خدماتی مطلوب دانست.

  • رونمایی از اولین اوراق مرابحه ارزی کشور

    رونمایی از اولین اوراق مرابحه ارزی کشور

    صبح امروز با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مدیران ارشد بانکی از اولین اوراق مرابحه ارزی رونمایی شد.

  • برگشت ۱۶۰۰ میلیارد به چرخه بانکی

    مدیرعامل شرکت مولدسازی و مدیریت دارایی تجارت مطرح کرد:

    برگشت ۱۶۰۰ میلیارد به چرخه بانکی

    مولدسازی دارایی‌ها یکی از مواردی است که اخیرا بحث‌ها پیرامون آن بسیار شده است که برخی مخالف و برخی موافق انجام آن در کشور و اقتصاد هستند.

  • سامانه یکپارچه خودروهای داخلی؛ از گردونه شانس تا فروش آزاد

    سامانه یکپارچه خودروهای داخلی؛ از گردونه شانس تا فروش آزاد

    سامانه یکپارچه خودروها، کار خود را با فروش یکپارچه اما به روش قرعه‌کشی آغاز کرد؛ پس از سه مرحله اجرا و فروش خودرو و سپس یک وقفه حدوداً یکسال و نیمه، این‌بار در قالب فرآیند نوبت‌دهی از سر گرفته شد؛ اما حال پس از گذشت دو دوره از فروش، این شیوه نیز تغییر یافت، در مرحله جدید سامانه مذکور به طور مداوم باز خواهد بود و خودروسازان محصولات خود را با توجه به ظرفیت موجود عرضه خواهند کرد و مشتری هر زمان که بخواهد، می‌تواند حتی از طریق نمایندگی‌های معتبر نیز اقدام کند.

  • فولادی شو، بهترین فرصت برای معرفی دانش‌بنیان‌ها

    فولادی شو، بهترین فرصت برای معرفی دانش‌بنیان‌ها

    رئیس تحقیق و توسعه شرکت فولاد هرمزگان گفت: هدف رویداد فولادی شو که قرار است ششمین دوره‌ آن در بندرعباس برگزار شود، این است که شرکت‌های دانش‌بنیان، افراد نخبه و نوآور و به نحوی جامعه پژوهشی کشور بتوانند ارتباط مستقیمی با صنعت برقرار کنند.

  • اقدامات خوب داخلی برای تولید خودروهای برقی

    اقدامات خوب داخلی برای تولید خودروهای برقی

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در داخل کشور گام‌های خوبی برای تولید خودروهای برقی برداشته شده و امیدواریم هرچه سریع‌تر تولید این نوع خودروها تجاری شود.

  • انتقاد معاون وزیر نفت از کیفیت پایین خودروها

    انتقاد معاون وزیر نفت از کیفیت پایین خودروها

    معاون وزیر نفت گفت: در سال ۹۹ مصرف هر خودرو در ایران در روز ۲.۸ لیتر بوده است که این عدد به ترتیب در سالهای ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ۳.۱ لیتر، ۳.۴ لیتر و ۳.۷ لیتر رسیده است که ناشی از پایین بودن کیفیت خودروها و افزایش ترددها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =