تقدیرنامه سه ستاره به بانک سینا تعلق گرفت

معاونت مالی بانک سینا دلایل اهداء در رویداد «جایزه ملی مدیریت مالی ایران» به این بانک را تشرح کرد و گفت: در رویداد «جایزه ملی مدیریت مالی ایران» که هر ساله با اهدافی در جهت حمایت، ارتقا و توسعه مدیریت مالی سازمان‌ها و شرکت‌ها کشور برگزار می‌شود، «بانک سینا» در چهاردهمین رویداد، موفق به کسب تقدیرنامه سه ستاره شد.

حمیدرضا ایروانی در گفت‌وگو با صدای بورس درباره چهاردهمین رویداد «جایزه ملی مدیریت مالی ایران»، گفت: از اهداف مهم گردهمایی و اهداء «جایزه ملی مدیریت مالی ایران» می‌توان به حمایت از مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی و اهداف استراتژیک، تشویق شرکت‌ها برای خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف آن‌ها، معرفی سازمان‌های برتر، فضای ایجاد رقابتی مناسب و حرفه‌ای میان شرکت‌ها و سازمان‌ها و فراهم نمودن امکان تبادل تجربیات موفقیت مدیران مالی اشاره کرد که به طور یقین به تقویت و نظاممند شدن آنها کمک بسزایی خواهد کرد.


وی با بیان اینکه این گردهمایی هر ساله برگزار می‌شود، افزود: در چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، بانک سینا موفق شد تقدیرنامه سه ستاره را از آن خود کند. البته این اولین بار نیست که بانک سینا در این رویداد مورد تقدیر قرار می‌گیرد چرا که در دوره هفتم نیز، تقدیرنامه این رویداد به بانک سینا تعلق گرفت.

معاونت مالی بانک سینا ادامه داد: برای این رویداد، اسناد و مدارک،‌ صورت‌های مالی، گزارش‌ فعالیت بانک ارائه شد و بر اساس یک سری معیارها و شاخص‌های سه سال گذشته بررسی‌هایی صورت گرفت و این تقدیرنامه به بانک سینا اهدا شد.

ایروانی اظهار داشت: با توجه به این که اقتصاد ایران، بانک محور است و تامین مالی شرکت‌ها و سازمان عمدتا از طریق بانک ها انجام می‌پذیرد، بنابراین در بانک‌ها نقدینگی از اهمیت زیادی برخوردار است. که در این خصوص بانک سینا توانسته با مدیریت صحیح وجوه، از نقدینگی مناسبی برخوردار باشد، به طوری که، یکی از بانک‌های فعال، در بازار بین بانکی است.

کد خبر 487682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =