واهمه مردم در امر سرمایه‌گذاری را کم کنیم

نماینده مردم «شاهین شهر، میمه و برخوار» در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با سیاستگذاری‌های مناسب واهمه مردم در امر سرمایه‌گذاری در اقتصاد را کم کرده و مشکلات روانی در این بخش را برطرف کنیم.

به گزارش صدای بورس، حسینعلی حاجی دلیگانی، با اشاره به الزامات مشارکت مردم در اقتصاد اظهار کرد: نخستین لازمه مشارکت مردم در اقتصاد ایجاد ثبات در قوانین،ضوابط و چهارچوب‌های اقتصادی است.

نماینده مردم «شاهین شهر، میمه و برخوار» در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا زمانی که ثبات لازم در قوانین، ضوابط و چهارچوب‌ها و همچنین آیین نامه‌های اجرای موضوعات اقتصادی به درستی در کشور رعایت نشود،ما شاهد این خواهیم بود که مردم و همچنین بخش خصوصی از مشارکت در امر اقتصاد واهمه داشته باشند تا زمانی که ثبات قوانین در این بخش مدنظر قرار نگیرد،بخش خصوصی نگران این خواهد بود که سرمایه خود را در کجا سرمایه‌گذاری کرده است و چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم «شاهین شهر، میمه و برخوار» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید با سیاستگذاری‌های مناسب واهمه مردم در امر سرمایه‌گذاری در اقتصاد را کم کرده و مشکلات روانی در این بخش را برطرف کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بستر لازم در این بخش باید توسط دولت و مجلس فراهم شود؛ به عنوان مثال ما باید در قبال این رویکرد بگوییم که به مدت ۵ سال تغییر قوانین مادر و ضوابط ممنوع است.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه نباید قوانین مادر از سوی دولت تغییر پیدا کنند، بیان کرد: به واقع تغییر در قوانین مادر باعثفرار سرمایه شده و باید در قبال مشارکت مردم در اقتصاد روی این مباحث تمرکز کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 495241

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • افزایش نرخ ارز صادراتی و کاهش سود بانکی

    افزایش نرخ ارز صادراتی و کاهش سود بانکی

    مظاهری با تاکید بر تناقض‌های نامه برخی انجمن‌های صنعتی درباره سیاست‌های بانک مرکزی در حوزه ارز و نرخ سود بانکی گفت: افزایش نرخ ارز صادراتی و کاهش سود بانکی فقط به‌نفع نگارندگان نامه است.

  •  چگونه قیمت گذاری دستوری را حذف کنیم؟

    چگونه قیمت گذاری دستوری را حذف کنیم؟

    وزیر صمت گفت: وقتی ارز ترجیحی می پردازیم چطور باید اجازه دهیم که صنعتگر کالا را با قیمت دلخواه خود بفروشد؟ ما باید در این خصوص به راه حل برسیم و مساله را به صورت ریشه‌ای حل کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =