«کاریزما»، بار دیگر به صدر آمد

در هفته گذشته سبد پیشنهادی سبدگردان «کاریزما» در میان ۸ سبد بیشترین رشد را از ثبت کرد و جایگاه نخست را بدست آورد.

به گزارش صدای بورس، هفته گذشته، سهامداران وضعیتی را و در این بازه تمامی سبدهای پیشنهادی شرکت‌ها به طور میانگین بازدهی مثبت را به ثبت رسانده بودند.

در هفته گذشته سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان «کاریزما» در میان ۸ سبد بیشترین رشد را از آن خود کرد و توانست صدر جدول را از آن خود کند. این مجموعه ۹ نماد وبملت، فغدیر، غبشهر، واتی، کوثر و پکرمان برای میان‌مدت و متال، ضمان و کهربا برای بلندمدت به سهامداران معرفی کرد.

سهام‌های پیشنهادی که توسط شرکت‌ها توصیه شده بود، در هفته گذشته برای سهامداران به کام سهامداران شد و سبد پیشنهادی سبدگردان کاریزما، به طور میانگین ۰.۱۶ درصد رشد داشته بود. در سبد پیشنهادی "سرمایه و دانش" بیشترین بازدهی متعلق به نماد وبملت با ۴.۲۴ درصد رشد و کمترین بازدهی مربوط به نماد کوثر با ۱.۹۴ درصد افت به ثبت رسیده بود.

رقابت سخت و کسب جایگاه دوم

شرکت مشاوره سرمایه گذاری "ارزش پرداز آریان" در این هفته در رقابتی سخت، پس از سبد پیشنهادی "کاریزما" بیشترین بازدهی را از آن خود کند. شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری "ارزش پردا آریان" در مجموع ۸ نماد سیمرغ و سهگمت، کپارس و فخوز را برای میان‌مدت و فغدیر، صندوق طلا و خدیزل را برای بلندمدت پیشنهاد کرد. میانگین بازدهی سهام‌های سبد پیشنهادی شرکت مشاوره سرمایه گذاری "ارزش پرداز آریان" ۰.۱۲ درصد رشد، برآورد شده است.

در این میان، نماد "سهگمت" که در سبد پیشنهادی "ارزش پردا آریان" به عنوان یک سهم برای بلندمدت معرفی شده، توانسته است به اندازه ۱.۴۷ درصد رشد، بیشترین رشد را در این سبد پیشنهادی را به ثبت برساند و در این سبد سهم فغدیر کمترین میزان رشد را ثبت کرد و ۱.۵ درصد منفی را به ثبت رساند.

عملکرد سایر سبدها

همچنین سهم‌های سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان "هدف" در هفته گذشته به طور میانگین ۰.۰۸ درصد رشد را به ثبت رساند.

در این سبد پیشنهادی کمترین بازدهی به نماد قثابت با "۴.۰۴" درصد ریزش بیشترین بازدهی به نماد وبملت با ۴.۲۴ درصد رشد را به خود اختصاص دادند. سهام‌های پیشنهادی شرکت "هدف" رتبه سوم بازدهی در میان سبدها از آن خود کرد.

در هفته قبل سهام‌هایی که توسط شرکت سبدگردان "ویستا" به سهامداران و معامله‌گران توصیه شدند به صورت میانگین ۰.۰۸ درصد بازدهی مثبت را به ثبت رساندند. در این میان اردستان، ارفع، ثامید حفاری و فولاژ برای میان مدت گواهی شمش طلا، ثبات و بهین رو و ویستا برای بلندمدت پیشنهاد شده بود.

از میان سهم‌های پیشنهادی این شرکت، اردستان که برای بلندمدت توصیه شده بود، بیشترین بازده یعنی ۵.۲۷ درصد در هفته گذشته به خود اختصاص داد و نماد "حفاری" نیز با ۲.۷۹ درصد افت، کمترین میزان بازدهی را از آن خود کرد.

براساس این گزارش، سهم‌هایی که توسط شرکت سبدگردان "تصمیم" به سهامداران و معامله‌گران در هفته گذشته توصیه شد، در جایگاه پنجم قرار گرفتند و به طور میانگین ۰.۵۱ درصد افت داشتند.

در هفته گذشته در سبد پیشنهادی سبدگردان تصمیم، نماد "پکرمان" که برای بلندمدت توصیه شد، در میان سهم‌های پیشنهادی بیشترین بازدهی را از آن خود کرد و توانست ۲.۴۳ درصد سود را به ثبت برساند. در این میان "خودرو" که برای میانمدت به معامله‌گران پیشنهاد شده بود، ناکام ماند و در هفته گذشته ۲.۵۲ درصد ریزش را تجربه کرد.

از سوی دیگر سبد پیشنهادی سبدگردان "سورین" در این هفته ۰.۹۱ درصد بازدهی منفی را به ثبت برساند و جایگاه ششم را به خود اختصاص داد. شپنا در این سبد پیشنهادی کمترین بازدهی را داشت و ۲.۹۶ درصد به سهامداران ضرر داد اما نماد "حسینا" کمترین بازدهی یعنی ۲.۳درصد افت را به ثبت رساند.

براساس این گزارش، سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان "داریک پاریس"، جایگاه خوبی را نتوانست بدست آورد و به صورت میانگین ۰.۹۹ درصد بازدهی منفی داشت. در این مجموعه نمادهای خزامیا، وبملت و خاور، وخارزم و قثابت برای میان‌مدت، فراز و داریک برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. نماد "وبملت" در این سبد پیشنهادی بیشترین رشد را تجربه کرد و توانست ۴.۲۴ درصد رشد برای سهامداران به ارمغان بیاورد، اما نماد "خاور" در این سبد ناکام ماند و در همین مدت ۷.۴۹ درصد افت را تجربه داشت.

جایگاه آخر به «سرمایه و دانش» رسید

علی رقم این که در هفته گذشته سرمایه و دانش رتبه اول را بدست آورده بود، در این هفته سبد پیشنهادی این شرکت ، جایگاه آخر را در این هفته به خود اختصاص داد و متاسفانه کمترین میزان بازدهی را در هفته گذشته، به نام "سرمایه و دانش" ثبت شد و شاهد افت ۱.۲۱ درصدی سبد پیشنهادی این سبدگردان بودیم. نوری، فملی و شپنا برای میان‌مدت، شستا، دارایکم و تاصیکو برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. نماد دارایکم، ۶.۶۷ درصد بیشترین رشد را به ثبت رساند و کمترین رشد به نماد نوری تعلق گرفت که ۵.۲۸ درصد افت کرد.

کد خبر 497883

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =