۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
کریپتوها نزولی شدند

در معاملات امروز بازار کریپتوکارنسی، بیش از ۶۰ درصد رمزارزهای بزرگ شاهد افت قیمت بودند. با این حال، میزان افت قیمت‌ها تک‌رقمی بود.

به گزارش صدای بورس، در معاملات امروز بازار کریپتوکارنسی، بیش از ۶۰ درصد رمزارزهای بزرگ شاهد افت قیمت بودند. با این حال، میزان افت قیمت‌ها تک‌رقمی بود.

بیشترین افت قیمت روزانه را رمزارز SATS به میزان ۴.۷ درصد ثبت کرد. پس از آن، رمزارز Helium بود که ۴ درصد افت کرد. رمزارز ORDI با ۳.۲ درصد و Toncoin با ۲.۳ درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

در مقابل، رمزارز CKB با بیش از ۲۲ درصد رشد قیمت در صدر مثبت‌های امروز قرار گرفت. رمزارز Sui نیز ۷ درصد بالا رفت و رتبه دوم را کسب کرد. دو رمزارز Celestia و Aave نیز به ترتیب ۶.۱ درصد و ۵.۶ درصد افزایش قیمت را ثبت کردند.

در معاملات امروز، بیت‌کوین با رشدی محدود به میزان ۰.۱۸ درصد توانست نزدیک مرز ۶۰ هزار دلار باقی بماند. با این حال، اتریوم و سولانا روندی نزولی داشتند. در اینجا چند خبر مهم امروز را مرور می‌کنیم:

به گفته تحلیلگران، بیت‌کوین در مسیر رکوردشکنی قرار دارد و در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۴ احتمال رسیدن به قیمت ۹۰ هزار دلار را دارد. با این حال، برخی معتقدند همیشه احتمال کاهش قیمت پادشاه کریپتوها وجود دارد و معامله‌گران نباید از آن هراس داشته باشند.

رمزارز ریپل در صرافی محبوب رابین‌هود پذیرش شد. این اتفاق موجب شادمانی جامعه ریپل شده و احتمال رشد قیمت آن را افزایش داده است.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که رمزارز کاردانو با افت سنگین ۳۳ درصدی قیمت روبه‌رو خواهد شد.

بایننس هشداری جهانی برای بدافزار «کلیپر» صادر کرد. این بدافزار که کاربران این رمزارز را هدف قرار می‌دهد، آدرس کیف‌پول‌ها را در زمان تراکنش تغییر می‌دهد و پول کاربران را به حساب‌های خلافکاران سایبری منتقل می‌کند.

کد خبر 503712

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =