۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
کریپتوها دوباره جان گرفتند

بازار کریپتوکارنسی دوباره با افزایش قیمت روبه‌رو شد و بیت‌کوین تا ۶۰ هزار دلار بالا رفت.

به گزارش صدای بورس،در معاملات امروز، از میان ۱۰۰ رمزارز دارای ارزش بازار بالا، ۸۰ درصد رمزارزهای مهم افزایش قیمت را ثبت کردند.

بیت‌کوین بیش از ۳ درصد افزایش یافت و به مرز ۶۰ هزار دلار رسید. اتریوم هم با رشد ۲.۵ درصدی قیمت به رقم ۲۴۱۶ دلار دست یافت. همچنین بایننس ۱.۶ درصد، سولانا ۲.۷ درصد، ریپل ۲.۸ درصد و تون‌کوین ۳.۹ درصد افزایش قیمت روزانه را ثبت کردند.

بییشترین رشد روزانه قیمت به میزان ۱۱ درصد به رمزارز Popcat تعلق گرفت. این رمزارز در رتبه ۸۷ کریپتوها قرار دارد. پس از آن، رمزارز Celestia با ۹.۵ درصد رشد در رتبه دوم قرار گرفت.

در مقابل، رمزارز Aave با ۲.۴ درصد افت قیمت در صدر منفی‌های امروز قرار گرفت. رمزارز Helium نیز ۲.۱ درصد کاهش قیمت را ثبت کرد و رتبه دوم را کسب کرد.

کریپتوها دوباره جان گرفتند

کد خبر 503649

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • کریپتوها در انتظارند

    نمای هفته

    کریپتوها در انتظارند

    بازار کریپتوکارنسی منتظر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست و این هفته از تعداد منفی‌های بازار کاسته شده است.

  • صنعت کریپتوکارنسی در سال ۲۰۲۵

    فعالان بازار رمزارزها تشریح کردند:

    صنعت کریپتوکارنسی در سال ۲۰۲۵

    بیت‌کوین را پادشاه صنعت کریپتوکارنسی می‌نامند. این رمزارز بیشترین سهم را از ارزش بازار کریپتوها در اختیار دارد، گرانترین است و بالاترین حجم معاملات روزانه را نیز به خود اختصاص داده است. بنابراین طبیعی است که نوسان‌های بیت‌کوین بر کل بازار کریپتوها اثرگذار باشد.

  • بازار سر تا پا قرمز

    نمای هفته

    بازار سر تا پا قرمز

    بازار کریپتوکارنسی در هفته گذشته شاهد افت قیمت بیشتر رمزارزها بود، به طوری که از میان ۱۰۰ رمزارز اصلی بر اساس ارزش بازار، ۹۵ رمزارز کاهش قیمت بین ۰.۱ درصد تا ۲۸ درصد را ثبت کردند. در همین حال، ۵ رمزارز مثبت کمتر از ۸ درصد رشد قیمت داشتند. در این مدت، بیت‌کوین و اتریوم نیز روندی منفی داشتند.

  • کریپتوها نزولی شدند

    کریپتوها نزولی شدند

    در معاملات امروز بازار کریپتوکارنسی، بیش از ۶۰ درصد رمزارزهای بزرگ شاهد افت قیمت بودند. با این حال، میزان افت قیمت‌ها تک‌رقمی بود.

  • هوای بازار کریپتو ابری شد

    هوای بازار کریپتو ابری شد

    شروع معاملات هفتگی برای بازار کریپتوکارنسی با افت بزرگان همراه بود.

  • نبرد مسکو- واشنگتن در میدان کریپتو

    سلطه آمریکا به چالش کشیده شد

    نبرد مسکو- واشنگتن در میدان کریپتو

    روس‌ها قصد دارند صرافی‌های کریپتوکارنسی خاص خود را راه‌اندازی کنند. یک کارشناس حوزه رمزارزها در این باره گفته است که اقدام روسیه بر عرضه و تقاضای جهانی بیت‌کوین و جهان مالی تاثیر خواهد گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =