۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
رکورد شکنی سود خالص در تملت

تامین سرمایه ملت با سرمایه ۳۵ هزار میلیارد ریال در شش ماهه منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۳ موفق به کسب ۲۰۱ ریال سود به ازای هر سهم شد. سود خالص هر سهم تملت رشد ۴۰ درصدی نسبت به ۱۴۴ ریال به ازای هر سهم در مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

به گزارش صدای بورس،تامین سرمایه ملت با سرمایه ۳۵ هزار میلیارد ریال در شش ماهه منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۳ موفق به کسب ۲۰۱ ریال سود به ازای هر سهم شد. سود خالص هر سهم تملت رشد ۴۰ درصدی نسبت به ۱۴۴ ریال به ازای هر سهم در مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.
درآمدهای عملیاتی تامین سرمایه ملت در شش ماهه با رشد ۲۹ درصدی به ۱۱ هزار میلیارد ریال رسیده است. عمده درآمدهای تملت در این دوره متمرکز بر درآمد بازارگردانی اوراق بوده که حدود ۸،۰۰۰ میلیارد ریال بوده است. درآمد حاصل از صندوق های سرمایه گذاری با رقم حدود ۲،۶۰۰ میلیارد ریال بخش دیگر درآمدهای را شامل می شود.
در مقابل هزینه های عمومی و اداری تنها رشد ۱۸ درصدی را ثبت کرده است. شایان ذکر است که حدود ۳،۰۰۰ میلیارد ریال از ۳،۴۰۰ میلیارد ریال هزینه عمومی و اداری مربوط به هزینه نگهداری اوراق است که رشد ۱۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته و در حدود نیمه دوم سال گذشته بوده است.
سود عملیاتی با رشد مناسب ۳۶ درصدی به ۷،۶۸۰ میلیارد ریال رسیده. همچنین تملت توانسته در شش ماهه ۱۴۰۳ رکورد سود خالص خود را بشکند و با رشد ۴۰ درصدی ۷،۰۵۰ میلیارد ریال سود خالص محقق ساخته است.

رکورد شکنی سود خالص در تملت

کد خبر 504247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =