افزایش نرخ ارزها پس از شلیک موشک‌های ایران به اسرائیل

پس از شلیک موشک‌های ایران به رژیم صهیونیستی، ارزش ارزهای جهان افزایش یافت.

به گزارش صدای بورس، پس از حمله ایران به رژیم صهیونیستی دلار افزایش یافت.

موشک‌های ایران در تلافی کمپین رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله لبنان شلیک شد و شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به ارتش آمریکا دستور داد تا از دفاع اسرائیل حمایت کند.

آدام بوتون، تحلیلگر ارشد ارز در فارکس لایو در تورنتو گفت: بازار تا حد زیادی درگیری در خاورمیانه را در ماه گذشته نادیده گرفت، اما رویارویی مستقیم بین ایران و رژیم صهیونیستی یک خطر جدید برای بازار ارز است.

واحد پول ژاپن در برابر دلار ۰.۰۴ درصد کاهش یافت و به ۱۴۳.۷ ین رسید و دلار قبل از انتشار اخبار پرتاب موشک به رژیم صهیونیستی، ۱۴۴.۵۳ ین را ثبت کرده بود.

دلار در برابر فرانک سوئیس با ۰.۲ درصد افزایش به ۰.۸۴۷ فرانک رسید و ارز سوئیس به لطف اخبار موشکی پیش از از بین بردن سود خود و معامله نزدیک به سطح ثبت شده قبل از خبر، به رشدهایی دست یافت.

شاخص دلار با ۰.۴۵ درصد افزایش به ۱۰۱.۲۰ واحد رسید.


مشاغل آمریکایی


تعداد مشاغل ایالات متحده در ماه آگوست پس از دو ماه کاهش متوالی به طرز شگفت آوری افزایش یافت، اما پر شدن مشاغل با کاهش رشد بازار کار مطابقت دارد.

پس از اظهارات محتاطانه مقامات بانک مرکزی اروپا، یورو در معاملات اخیر با ۰.۵۷ درصد کاهش به ۱.۱۰۷۱ دلار رسید.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا به پارلمان گفت: «آخرین تحولات اعتماد ما را تقویت می‌کند که تورم در زمان مناسب به سطح هدف بازخواهد گشت.» وی افزود که این باید در تصمیم سیاست پولی در ۱۷ اکتبر منعکس شود.


در مورد ارزهای دیجیتال، بیت کوین با ۲.۸۹ درصد کاهش به ۶۱۹۴۳ دلار رسید.

منبع:الجزیره

کد خبر 505026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =