مدیرعامل «خگستر»: برنامه‌ای برای عرضه اولیه نداریم

در پی طرح چند پرسش و درخواست فعالان بازار برای شفاف‌سازی «خگستر»، مهدی مونسان مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو به این پرسش‌ها پاسخ داد.

به گزارش صدای بورس به نقل از سامانه کدال، پاسخ مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو به سوالات طرح شده که در سامانه تدان قابل مشاهده است، به شرح زیر است:

* آیا شرکت قصد فروش سهام خود در بانک پارسیان را در سال جاری دارد؟

با عنایت به پیگیری‌های انجام شده توسط نهادهای مختلف در خصوص واگذاری سهام بانک پارسیان از طریق گروه صنعتی ایران خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو در سنوات اخیر در چندین مرحله اقدام به انتشار فراخوان فروش سهام بانک پارسیان متعلق به گروه را در جراید کثیرالانتشار نموده است و در سال جاری مقدمات واگذاری این سهام در حال بررسی است که به محض نهایی شدن موضوع از طریق سامانه کدال اطلاع‌رسانی خواهد شد.

* باتوجه به وضعیت بسیار خوب بازار سهام، آیا برنامه‌ای برای عرضه اولیه شرکت‌های سودده از جمله سرمایه‌گذاری سمند در بورس دارید؟

این شرکت در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه اولیه سهام در بازار سرمایه ندارد و هرگونه تصمیم‌گیری جدید در این مورد از طریق سامانه کدال اطلاع‌رسانی خواهد شد.

* باتوجه به اهمیت بالای سود ناشی از واگذاری احتمالی شرکت اپال پارسیان سنگان برای گروه پارسیان، لطفا آخرین وضعیت مذاکرات انجام شده و سایر موارد مرتبط را به اطلاع برسانید.

در پاسخ به این سوال و با عنایت به اینکه سهام شرکت بانک پارسیان از طریق بازار بورس مورد معامله قرار می‌گیرد، لذا کلیه اطلاعات مورد لزوم در خصوص این شرکت از طریق سامانه کدال منتشر می‌گردد.

* با توجه به وضعیت بیماری کرونا، پیش‌بینی تولید خودرو در سال جاری چقدر است؟

در تاریخ ۱۳/۲/۹۹ طبق اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال، سعید رضا پناه، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شرکت در رابطه با تاثیر شیوع ویروس کرونا و اثرات آن اعلام کرد:

به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده در نزد سازمان و عطف به اطلاعیه ارسالی مبنی بر لزوم افشای آثار ناشی از شیوع ویروس کرونا بر فعالیت شرکت، به استحضار می‌رساند، شیوع ویروس کرونا و  محدودیت‌های بهداشتی ناشی از آن هیچگونه اثر بااهمیتی بر فعالیت این شرکت در ماه‌های اخیر نداشته است.

لازم به ذکر است، اطلاعات تکمیلی درباره شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو در سامانه کدال موجود است.

کد خبر 413241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =