کارنامه درخشان یکساله سبدگردان الماس

سرمایه گذاری یکی از راه‌هایی حفظ ارزش دارایی‌هاست و ورود به بازار سرمایه یکی از بهترین تصمیم‌ها برای سرمایه‌گذاری.

به گزارش صدای بورس، بازار سرمایه که این روزها همه نگاه ها را به خود معطوف کرده، زمستان ۹۸ را به رغم ریسک هایی همچون انتخابات، خبرهای تشدید تحریم هاو حتی فاجعه شیوع کوئید ۱۹ بهاری به پایان برد و با ثبت مجموع ۱۸۷درصد رشد بازدهی بر سکوی اول بهترین مکان سرمایه گذاری قرار گرفت. صندوق‌های سرمایه‌گذاری هم که تاکید همیشه متولیان بازار برای نوسهامدارن بوده اند کارنامه درخشانی داشتند. 

بنابر این گزارش در میان۷۰ صندوق با درآمد ثابت موجود دربازار، صندوق گنجینه الماس پایدار با ثبت بازدهی۵.۰۵ درصد در ماه اسفند رتبه اول را از آن خود کرد. آمارها همچنین از مدیریت مناسب سبدگردان الماس حکایت دارند تاجایی که  صندوق گنجینه الماس بیمه دی با تفاوتی اندک از رتبه اول و با کسب بازدهی ۴.۴ درصد در اسفندماه در رتبه چهارم قرار گرفت.
همچنین از میان ۷۰ صندوق سهامی دیگر صندوق تحت مدیریت این مجموعه، صندوق سرمایه گذاری مشترک گنجینه ارمغان الماس هم با کسب ۱۱.۳۲ درصد در اسفندماه رتبه دهم بازدهی را به خود اختصاص داد. 
گزارش آماری منتشر شده در fipiran  نشان می دهد این سه صندوق در سال ۹۸ عملکرد مناسبی به صورت ماهانه و هفتگی نیز داشته‌اند. گفتنی است طبق آمار سایت فیپیران (محاسبه بازده ماهانه به صورت نقطه به نقطه) هم اکنون ارمغان الماس با شناسایی ۱۶.۳۷ درصد  سود در رتبه سوم قرار دارد. الماس پایدار و الماس بیمه دی نیز به ترتیب ۵.۳۸ و ۵.۲۵ درصد سود ماهانه رتبه های دوم و سوم صندوق های درآمد ثابت را در اختیار دارند. 
بررسی گروه تحلیلی سیگنال هم نشان از عملکرد موفق این سه صندوق و کسب سود مناسب هفتگی دارد، به نحوی که الماس پایدار با شناسایی سود۲.۹۴ در رتبه اول و صندوق الماس بیمه دی با کسب سود ۲.۴ در رتبه دوم قرار گرفته‌ اند. همچنین صندوق مشترک گنجینه ارمغان الماس با ۱۳.۹ درصد بازدهی در میان صندوق های سهامی در رتبه دوم قرار دارد. 
سبدگردان الماس که از سال ۹۴ و با سرمایه ۲۰ میلیارد ریالی به ثبت رسیده مدیریت صندوق های درآمد ثابت و سهامی و متولی گری صندوق های مختلف را در اختیار دارد.

کد خبر 412161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =