قیمت دلار و طلا بعد از انتخابات به چه عددی می‌رسد؟

مدیرعامل هلدینگ زرین ضمن اشاره به دیدگاه‌های دو نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری در خصوص سیاست خارجی، عدد دلار را تا پایان دولت هر یک از نامزدها پیش‌بینی کرد و قیمت طلا را تابعی از قیمت‌های جهانی و دلار دانست.

هومن زنگنه در گفت و گو با «صدای بورس» پیش بینی خود از نتایج دور دوم انتخابات را اینگونه بیان کردو گفت: پیش بینی این موضوع راحت نیست، اما آنچه که از نگاه اقتصادی دو طرف کاندیداهای ریاست جمهوری برای چند روز آینده می ‌توان متصور شد کاملا متفاوت است.

وی به مقایسه دیدگاه های سعید جلیلی پرداخت و گفت: قطع به یقین سعیدجلیلی با تفکرات و دیدگاه هایی که دارند،در بحث سیاست خارجی دارند دوستی و مراوده اقتصادی با کشور های دیگر به گونه ای نخواهد بود که بتواند گشایشی در مباحث اقتصادی را شاهد بود و یا زمان طولانی تری را به خود اختصاص می‌دهد.

مدیر عامل هلدینگ زرین اقدامات مسعود پزشکیان در مذاکرات خارجی را مثبت دانست و تصریح کرد: در مقابل تعامل و دیدگاهی که پزشکیان از آن صحبت می‌کند این است که در آن از روابط دوستانه و گفت و گو تمدن ها ،استفاده شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر ایران در پایان پیش بینی خود از قیمت دلار و طلا را بعد از انتخابات افزود: پیش بینی می‌ شود با انتخاب مسعود پزشکیان قیمت دلار طی دوسال آتی بین ۷۵ تا ۸۰ هزار تومان معامله شود.اما با حضور سعید جلیلی قیمت های بالاتری برای دلار رقم خواهد خورد. گفتنی است که قیمت طلا وابسطه به بازار های جهانی است اما در کنار افزایش قیمت دلار می‌تواند تاثیر مستقیم بر رشد قیمت طلا را شاهد بود.

کد خبر 498488

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =